نمایشگر HUD پرتابل Carloudy با قابلیت اجرای چند هفته‌ای

نمایشگر HUD پرتابل Carloudy با قابلیت اجرای چند هفته‌ای

در شیوه‌ای مشابه با نمایشگرهای مجازی مانند Garmin HUD، نمایشگر Carloudy نیز بر روی داشبورد خودرو قرار گرفته و اطلاعات ناوبری را بر روی شیشه‌ی جلو به نمایش می‌گذارد. اما به لطف تکنولوژی نمایشگر، طراحان این ابزار وعده‌ی استفاده‌ی هفته‌ای از این دستگاه را بدون نیاز به شارژ مجدد داده‌اند.

یکی از سخنگویان مجموعه‌ی Cognitive AI Technologies، طراح این ابزار، گفته است: " Carloudy اولین HUD می‌باشد که از نمایشگر صفحه‌ی الکترونیکی بهره می‌برد (که بدون اجزای متحرک یا گرمایشی است، در تمامی شرایط نوری قابل دیدن می‌باشد و دو هفته شارژ خود را نگه می‌دارد)."

Carloudy مجهز به یک نمایشگر شش اینچی رزولوشن بالا نیمه شفاف است که از سنسور نور محیط برای تنظیم اتوماتیک روشنایی استفاده می‌کند و تصویر را بر روی شیشه‌ی جلوی خودرو بازتاب می‌نماید.

این ابزار با یک اسمارت‌فون دارای بلوتوث با اجرای یک برنامه‌ی همراه عمل می‌نماید که برای کمک به تامین ناوبری‌هایی از طریق گوگل مپز، بررسی مکان پارک و ترافیک به صورت بلادرنگ، نمایش محدوده‌ی سرعت، و کمک به یافتن سرویس‌های مفیدی مانند غذا و نوشیدنی، کارواش، هتل و موارد دیگر طراحی شده است. طراحان همچنین اشاره کرده که ویژگی‌های گمراه کننده مانند آلارم‌های پیام، نوتیفیکیشن‌های ایمیل و آپدیت‌های رسانه‌های اجتماعی از این سیستم حذف شده‌اند.

Carloudy با ابعاد 166.88x131.06x12.7 میلی‌متر و وزن 250 گرم، مجهز به یک پردازنده‌ی کم مصرف ARM، اتصالات وای-فای و بلوتوث، و یک پورت میکرو یو‌اس‌بی برای شارژ باتری است. این ابزار از دستگاه‌های هوشمند آیفون 4S و بعدها اندروید 4.4 پشتیبانی کرده و با استفاده از کنترل صوتی یا کنترلر بلوتوث غربیلک فرمان هدایت می‌شود.

 منبع : gizmaggizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : یک شنبه 8 آذر 1394برچسب:, | 17:11 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز